Harrods

Tjaa!

Jahapp, stack till Karaoken i torsdags fast jag egentligen inte alls kände för det. Och när jag kom dit var där inte en enda jag kände! Kul liksom att vara där själv och klockan var ca nio när jag kom dit och de sa att man skulle komma från kl åtta. Dagen efter frågade jag en kille varför de inte hade kommit, då hade de kommit kl tio! För det första bra att hon som har hand om skolaktiviteterna kommer två timmar försent och för det andra det är faktiskt en torsdag! Man ska orka gå upp till skolan dagen efter :P

I fredags kollade vi på film på andra lektionen eftersom vår ena lärare slutade. (Han är helt galen i ostar och gör egna där hemma och nu hade han fått jobb i en ostaffär!) Efter skolan stack jag till gymmet för att ge dem ett intyg gå att jag studerar. Några timmar senare ringde ett 020-nummer och då var det gymmet som ringde och ville ha ett intyg att jag studerar. Hallå? var ju och lämnade det innan :P

Igår åkte jag till The National Gallery, Trafalgar Square och sen gick jag lite på Oxford street.
.


Det är faktiskt lite kul att på ett foto råkade jag få med ett flygplan på bilden och på en annan en helikopter och en fågel :P

Tyvärr tar det jättelång tid att ladda upp bilder här :/ Och det blir inte bättre av att internet loggar ut sig hela tiden heller.. Vilket det gör varje gång Jackee ringer i telefonen eller någon ringer hit (och hon pratar i telefon hela tiden!) Speciellt roligt är det när jag pratar på skype och samtalet bryts HELA TIDEN! Men jag får vara glad för att jag har internet överhuvudtaget! :)

Idag åkte jag först till Oxford street, är tvungen att ta bussen dit först för att komma till Harrods, så gick och kollade lite där först. Sen åkte jag till Harrods. Det var en tant som gick bredvid mig och när hon bara råkade röra sin väska kom en vakt och skulle kolla igenom den. Allting där är ju verkligen helt sjukt dyrt! :P Jag kollade på en väska som kostade över 30000kr, haha vem fan har råd till den ? :P Sen gick jag och kollade på djuravdelningen och där va fullt av hemska dräkter till hundar. Och en sak jag inte gillade var att de hade hundar och katter i burar där som de säljer :( 

,

Imorgon ska jag träffa en personlig tränare och på torsdag börjar jag träna.  

Bye bye  


Kommentarer
Postat av: Marie

Heej:)

Läget?

Vilka fina bilder du tagit! Kul å läsa om allt du hittar på, vad mycket du hunnit med att se. Du får ha fotovisning sen när du kommer hem så man kan få se ännu fler kort:)

Kram

2010-03-29 @ 14:21:22
Postat av: Angelica

Hej!

Tack :D Jaa klart jag ska ha ;) ska tvinga er att kolla på ALLA bilder sen ;) MOHAHAHAH :D

kram

2010-03-29 @ 14:58:04
Postat av: Amalia

Vet inte vad jag ska kommentera...men det blev i alla fall en kommentar av det :P haha...hoppas det blir sá att jag kan komma och hälsa pá!

2010-03-29 @ 17:20:26
Postat av: Angelica

haha Amalia ;P jaa hade varit skit kul ;D

2010-03-29 @ 17:56:15
Postat av: Frida

Verkar som om att flyter på som det ska. Bilder uppskattas så vi kan se hur fint där är. Det är hemskt att England mfl. inte har samma system som vi i Sverige dvs. kennelsystem. Att man kan gå och köpa en hund eller en katt hur som helst är för jäkligt egentligen. Du får dela med dig av den svenska kulturen ;)

2010-03-29 @ 19:00:47
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0