Oxford street

Idag stack jag till Oxford street, det tog mig över 2 timmar att åka buss dit och jag var tvungen att byta buss! Väl där gick jag in på Primark och undrade varför jag tog med mig något överhuvudtaget till London. Där finns ju hur mycket kläder som helst! Som Ullared typ fast men FINA kläder ;) Och billigt är det också! :D MEN nackdelen är ju att det är sjuuuuukt mycket folk där, alldeles för mycket folk för min smak! Kön till provrummen gick genom nästan hela affären. Jag stod i den i typ en kvart utan att den rörde sig överhuvudtaget så då gav jag upp. När jag kom ut fortsatte jag ner för Oxford street och köpte vykort. Gick i en halvtimme och började tro att jag gick i cirklar eftersom jag gick förbi samma sorts affärer typ 3 gånger. Hur kan det gå runt att ha så många The Body Shop på en gata egentligen? Iallafall började jag tröttna och vände tillbaka och tog bussarna tillbaka igen. Men hem tog det som tur var bara en timme att komma hem.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0