London Eye

Igår (tisdags) åkte jag på utflykt efter skolan. Vi åkte till Westminister där vi tog båten till Greenwich. Under båtturen fick vi bland annat se London Eye, London Bridge och Big Ben. Vi klev av i Greenwich och var där en stund innan vi åkte tillbaka igen. Idag var jag först i skolan (såklart) och det är verkligen svårt! Grammatiska termer och sånt som man ska kunna! Plus att vi får läxor varje dag från båda våra lärare. Vi har 2 lektioner varje dag som varar i 1 timme och 45 minuter var. Efter skolan åkte jag hem och gick sedan in till "stan" här i Colindale. Jag har hittat en stor och billig klädesaffär där :) De hade rea så köpte bland annat en tröja för 30kr och en väska för ca 20kr :) Och Jackee har berättat om flera andra billiga kläderaffären och shoppingcenter i närheten så får väl utforska dem någon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0