Karaoke

tja :)

Igår började kvällen med att jag åkte till Golders green där jag skulle träffa några andra från skolan. Jag och en japansk kille stod där och väntade i typ en halvtimme utan att de andra kom. Men sen kom killen från Tunisen så jag sprang bort till honom så tillsammans skulle vi försöka hitta till stället vi skulle till. Efter 40 minuter kom tjejen vi väntade på för hon hade somnat och precis vaknat typ. Men iallafall stack vi till Walkabout som stället heter. När vi kom dit så hade jag självklart glömt mitt pass och det ända jag hade med mig var mitt Student card. Efter ett tags diskuterande släppte vakterna in mig ändå :) Men jag fick lova att ta med mitt leg nästa gång :P Väl där inne träffade vi på den svenska killen, en av mina japanska kompisar och några andra. Vi hade väldigt kul :) Man kunde sjunga karaoke där med ju och då stod man på en scen framför alla där inne, vilket var en hel del! Jag och Alexander (den svenska killen) bestämde oss för att sjunga. Det blev Money, Money, Money eftersom vi ville sjunga något som hade med Sverige att göra. När man hade sjungit fick man Tequila. Btw, det var bara vi som vågade sjunga i vår grupp! När vi sen skulle hem fick vi ta bussen till Golders green och sen skulle jag ta nattbussen till Colindale. Det går fortare med tunnelbanan men då måste jag gå igenom en park som knappt har någon belysning och inga hus i närheten så ville hellre ta bussen. Den var försenad i 20 minuter och när vi åkte var det 2 killar som började skrika på busschaffören eftersom han inte stannade där de ville av så när de gick av slog de på något sätt sönder dörren så vi kunde inte åka vidare utan fick gå av bussen och vänta på nästa buss. Så jag kom inte hem förrän efter två, och skulle sen upp till skolan idag.
Idag hade vi en ganska najs dag, vi hade vanlig lektion på morgonen men på vår andra lektion skulle vi alla ta med oss något att bjuda på och så spelade vi Alfaphet. Jag och Alisa kom på tredje plats av fyra. Jag kom på typ tusen ord på svenska att skriva men det var jättesvårt att komma på något på engelska! :P Vår lärare hade med sig mackor med Marmite som vi skulle smaka. Men jag smakade det när jag var i Sydafrika så jag vägrade nu för det är sjukt äckligt!

See yaa!


Kommentarer
Postat av: Amalia

Haha hade fan aldrif vagat, go Angelica!!!! Jävla onödiga idioter det finns:P

2010-03-05 @ 22:12:44
Postat av: Angelica

haha jag vågade knappt heller ;P men det var kul :) jaa eller hur :/

2010-03-06 @ 10:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0