Golders green

Hejsan!

Idag har det inte hänt så mycket. Det var fint väder så jag bestämde mig för att gå en runda och passa på att köpa mitt Student Oyster card. När jag var på stationen tänkte jag att jag lika bra kunde åka någonstans och Jackee har sagt att det finns många Charity shops i Golders green så jag åkte dit. Där gick jag runt och kollade lite men hittade inget speciellt i second hand affärerna men köpte ett par jeans i en fransk klädesaffär :P Sedan åkte jag hem men klockan var inte så mycket så jag satte mig i trädgården och läste ett tag.
Sen nu för en stund sen kom en Japansk tjej hit som ska bo här i 2 veckor. Hon verkar trevlig men hon förstår nästan ingenting! Ännu mindre än de andra Japanerna här så det är lite svårt att prata med henne. Men förhoppningsvis lär hon sig lite när hon är här.

Just det, har glömt att berätta om mitt hår.. Ni vet att i Sydafrika sa de att alla svenskar var blonda. Och här är det likadant eftersom att jag färgade håret mörkbrunt och svart dagen innan jag åkte. Så en av de första sakerna Jackee sa när jag kom hit var att alla svenskar brukar vara blonda.. Även killen från Tunisien har påpekat det flera gånger och han trodde inte att jag var helsvensk och att han tyckte att jag såg spansk ut :P Och det är fler som har sagt att jag inte ser svensk ut :P Fast det brukar de ju göra i Sverige med så :P

Men nu ska jag läsa lite :) Sen är det skola imorgon.. Seee yaaa!

Kommentarer
Postat av: Amalia

hahhahahaha blatte!!

2010-03-08 @ 20:19:21
Postat av: Angelica

haha tönt :D

2010-03-09 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0