.

Hejsan,
Har inte så mycket att berätta förutom att jag mådde skitdåligt hela dagen igår. Och så klart var det strålande sol och hur fint väder som helst första dagen på en vecka när jag inte pallade gå ut :) Iaf, mår mycket bättre idag men blev inte så mycket gjort ändå förutom skolan. Jag var tvungen att åka till Edgware för att köpa ett engelskt simkort till min mobil för att kunna ringa Jessy idag :P Så har ett annat nummer nu när jag är i London. Ska träffa Jessy imorgon vilket ska bli skitkul :D Kul att det är någon man har känt ett tag som bor här :) Köpte biljett till Phantom of the Opera idag :) Vi ska se den nästa vecka med skolan, kostade bara ca 250kr. I vanliga fall kostar det ca 500kr. 


Ni får GÄRNA KOMMENTERA :) Annars kommer jag inte palla att skriva mer. Det är skittråkigt att skriva om man inte får någon feedback ;)  


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Martin

Tjena.. Ja jag har haft förkylning nu i två veckor. Sux.

Hur varmt har ni där?

Fan bara 250:- för att se fantomen på en opera.. Nu blir jag avundsjuk. Riktigt billigt ;)

2010-03-16 @ 15:33:03
Postat av: Amalia

ohhh vill och se nátt sánt! Jag vet skit segt att skriva utan feedback:P

2010-03-20 @ 12:07:53
Postat av: Frida

Du får inte sluta skriva, roligt att läsa ju :)

2010-03-21 @ 12:50:06
URL: http://nyponkvist.blogspot.com
Postat av: Christina

Hej! Fin blogg du har Angelica, jag fick adressen av Birgit :)Phantom of the Opera är helt fantastisk, din lyckost som får se den :)Ha det gott!

2010-03-22 @ 21:37:42
URL: http://www.christinakarlsson.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0