:)

På måndag morgon började skolan. Jag åkte till Hampstead och gick runt och yrade och kunde inte hitta skolan. Då såg jag en Japansk tjej som höll en karta och frågade en man efter vägen till skolan så jag gick bort till henne och tilsammans hittade vi vägen till skolan. Jag var mer än 40 minuter för tidig såjag passade på att prata med den japanska tjejen som också var ny. När vi satt i klassrummet kom det in Japan efter Japan till det var jag och 10 japaner.. vi fick göra skriftligt och muntligt test och skriva på en massa papper. Tyvärr så kom jag inte i samma klass som någon av de jag pratade med. Jag har mest umgåtts med de japanska tjejerna och killarna men det är inte så lätt att prata med dem eftersom de knappt kan någon engelska. Men de är jättetrevliga och det är ju det som är huvudsaken :) Det var även en svensk kille som jag har pratat lite med och en från Tunisien men annars är det bara Japaner och Koreaner. Jag går en Avancerad kurs som är väldigt svår. Men det blir förhoppningsvis lättare efter ett tag. Det går två svenska tjejer i min klass men jaa. strunt i det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0