Camden market

Tja!

I måndags hände inte speciellt mycket förutom en liten pinsam sak.. men strunt samma ;P Iaf, i tisdags åkte jag till Camden market med några från skolan. Men först gick vi åt helt fel håll genom typ hela området så vi fick vända tillbaka och tillslut hittade vi det. Det var en låååång gata fylld med punk och rock grejer typ. Massor av nitar men även vanliga kläder och till och med två Indiska affärer.

Alexander (svensken), jag och en annan :)
 m

Igår skulle jag träffa Jackee på O2 center för att hälsa på en vän till henne. Han äger en sushi restaurang så fick gratis mat :) Fast jag åt bara ris med någon god sås och fruktsallad. Innan Jackee kom (jag fick vänta jättelänge på henne!) Gick jag i en bokaffär och hittade den nya Harry Potter filmen för typ 80 spänn så köpte den :) Sen på kvällen skulle jag och den japanska tjejen se den men Jackee har ingen dvd-spelare och det funkade inte på min dator och tjejens dator var så gammal att hon bara kunde använda disketter (!) Men som tur var fick vi låna Jackees dator så det löste sig :)

n

Skolan är fortfarande svår! MEN det är ju en Avancerad klass så det är kanske inte så konstigt :P Men vem fan vet vad Relative clauses och inversions är ? Hatar grammatik :P Men iaf, jag ska snart sticka till Karaoke kvällen :) Fast jag vet inte om det blir något sjungande för min del den här gången...

Puben jag ska till:
h


Seee you soon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

E det ingen åldersgräns på puben? Jag tycker att dom i kön ser väldigt unga ut :p

2010-03-11 @ 21:20:16
Postat av: Angelica

Haha :P Jag tog bilden på dagen när jag gick förbi där :P Men jag har faktiskt ingen aning om vad ungarna gjorde utanför puben! haha

2010-03-13 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0